JANA PROFIT MELALUI AGENT & DROPSHIP

https://youtu.be/pMcrEo2OmnE?si=rVKLqgk6qtMjpHth

Lebih 20 usahawan sekitar Melaka menyertai Kursus Agent, Dropship Service Development anjuran MARA Melaka di Melaka, baru-baru ini.

Kursus selama tiga hari, dua malam bermula 2 Oktober itu, dikendalikan oleh Coach Zul dan Cikgu KB.

Kepentingan kursus ini adalah ia boleh menjadi antara sumber yang boleh menjana keuntungan berterusan kepada seseorang usahawan.

Antara sumber yang boleh menjana keuntungan berterusan kepada seseorang usahawan adalah membina rangkaian Agent dan Dropship.

Dalam masa sama, usaha tersebut juga dapat menyediakan peluang perniagaan dan pekerjaan kepada individu yang berkenaan.

Ada banyak kelebihan membina rangkaian tersebut dan antaranya adalah:

1. Jangkauan luas:

Dengan memiliki agen dan dropship, anda dapat memperluas jangkauan bisnis secara signifikan. Mereka dapat menjual produk kepada pelanggan mereka sendiri, yang mungkin berada di kawasan yang yang tidak dapat anda jangkau sendiri.

2. Membesarkan lagi skop pasaran:

Dengan agen dan dropship, anda dapat memperluas kehadiran bisnis anda ke kawasan pasaran yang baru. Mereka mungkin memiliki pengetahuan tentang kehendak dan keperluan masyarakat setempat yang dapat membantu anda memahami potensi pasaran baru itu.

3. Penjualan yang lebih tinggi:

Dengan adanya agen dan dropship, anda dapat meningkatkan volume penjualan produk Anda. Dengan memiliki lebih banyak orang yang menjual produk, anda dapat mencapai pelanggan yang lebih banyak dan meningkatkan pendapatan bisnis anda.

4. Dapat kurangkan kos pemasaran:

Melalui agen dan dropship, ia dapat membantu mengurangi pembiayaan kos pemasaran. Mereka mungkin bertanggung jawab untuk memasarkan dan mempromosikan produk kepada pelanggan mereka sendiri. Ini dapat mengurangi biaya pemasaran yang perlu anda keluarkan sendiri.

5. Timba pengetahuan baru tentang produk dan pasaran :

Agen dan dropship dapat membawa pengalaman dan pengetahuan baru kepada Anda. Mereka mungkin memiliki pengetahuan yang mendalam tentang produk serta pemahaman yang lebih baik tentang pasar dan pelanggan.

Kelebihan-kelebihan ini dapat membantu bisnis Anda untuk tumbuh dan mencapai kejayaan yang lebih besar. Namun, penting untuk memilih agen dan drfopship yang dapat dipercaya dan memiliki visi serta tujuan yang selari dengan bisnis Anda.

Sekiranya anda berminat nak hadiri kursus seperti ini, boleh layari laman web coachzul.com atau hubungi 0103553323

end.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    Whatsapp Coach Sini
    Hai..
    Apa Coach Boleh Bantu?